پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 | ساعت 01:44

چرا صابون لباسشویی

1403/02/07 (0)
اشتراک گذاری در شبکه های

 

چرا صابون لباسشویی

 

یکی از مهمترین دلایل استفاده از صابون های لباسشویی برای شتشوی لباس طبیعی بودن مواد سازنده این صابون هاست که باعث میشود تا لباس های آسیب کمتر ببیند و تمیز تر و در عین حال به صرفه باشند.

 

ترکیباتی که در این صابون ها به کار رفته باعث حفظ بافت پارچه شده و هیچ حسایت خارش و سوزشی به وجود نمی آورد.

در فرمولاسیون صابون لباسشویی انواع روغن‌های گیاهی مختلف به کار می‌رود که این مواد باعث از بین رفتن چربی‌های تجمع یافته بر روی سطح پوست می‌شوند. علاوه‌ برآن به خاطر وجود اسیدهای چرب در حفظ سلامت پوست نقش موثری ایفا می‌کنند.  

یکی دیگر از ترکیباتی که در صابون  لباسشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مواد سلولزی به منظور ایجاد کف هستند.

 

 

ویژگی های صابون لباسشویی

 

با قدرت شویندگی بالا

دوست دار طبیعت

مناسب شست شوی لباس های زیر، لباس های کودکان و لباس هایی با الیاف ظریف

مناسب شست و شوی لباس نوزادان

با قدرت حفظ الیاف لباس ها

دارای رایحه مطبوع

بدون نیاز به استفاده از مواد نرم کننده

مناسب شست و شوی با دست

 

 

انواع صابون لباسشویی به دو عامل اصلی، برند و نوع ماده شوینده مورد استفاده بستگی دارد. به طور کلی، هر نوع صابون لباسشویی برای نوعی از لباس‌ها و شرایطی مناسب است. در برخی موارد، بستگی دارد لباس‌هایتان چه جنسی باشند و در شرایط چگونه‌ای پاک شوند. اما در حالت کلی، برخی از بهترین نوع صابونهای لباسشویی عبارتند از:

 

۱. صابونهای لباسشویی جامد
۲. صابونهای لباسشویی مایع
۳. صابونهای لباسشویی پودری

 

هر یک از موارد بالا برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار میگیرند ، بسته به نوع استفاده و شرایط فرمولاسیون آها تغییر میکند که بهتر است با توجه به اطلاعات لباس خود و شرایط نوسته شده روی بسته صابون ها نوع آن انتخاب و استفاده شود.

صابون لباسشویی از مهم ترین محصول صابون شکوه  است که بازار های داخلی و صادراتی را نیز از آن خود کرده است صابون لباسشویی شکوه با رایحه اسانس لیمو در سایز های مختلف که اسانسی غالب و بسیار مطبوع می باشد تولید شده .

این صابون ها از چربی های طبیعی حیوانی که سازگار با پوست دست می باشند تهیه شده است و پاک کنندگی عالی بدون حساسیت و پوسته پوسته شدن دست امکان استفاده همزمان با پودرهای لبایشویی جهت پاک کنندگی بهتر و با صرفه بودن این محصول از ویژگی های بارز صابون لباسشویی شکوه می باشد .

 

فرم دیدگاه کاربران
  • نام و نام خانوادگی
  • توضیحات:
  • کدامنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....